13 januari 2017

Kreativa Kvadrat i Smålandsposten!

Vi har kickat igång det nya året med en massa inspirerande projekt och ser fram emot att besöka  Formexmässan nästa vecka! Vi har många möten, besök, events och happenings inbokade och ser verkligen fram emot ett par dagar i Stockholm! Vi kanske ses? 

Vi var nyligen med i ett reportage i tidningen Smålandsposten Mera Älmhult som bland annat handlade om frågor kring aktivitetsbaserade arbetsplatser, trender och om oss och vad vi kan erbjuda för olika tjänster. Eftersom jag är född och uppvuxen i Älmhult så var det extra roligt att vara med! Och utan mina 15 fantastiska år på IKEA i Sverige och utomlands så hade jag inte startat mitt inredningsföretag Kreativa Kvadrat så IKEA och Älmhult kommer alltid att ligga mig lite extra varmt om hjärtat. 

Visst vill du ha mer inspiration? Kika gärna in på vårt instagramkonto Kreativa Kvadrat 


Reportage Peter Ottosson
Foto Richard Lindor

Bild omsorgsfullt lånad av Smålandsposten och här är länken till hela bilagan Mera Älmhult

Jag skickar med ordspråk i vanlig ordning och önskar dig en riktigt fin helg! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!