1 maj 2016

Weekly inspiration via Fantastic Frank!

Hej! Hoppas att du har haft en bra helg och fått lite sol? Jag är precis hemkommen från en helg i sommarstugan och en helt fantastisk resa i New York där jag har samlat på mig massor av inspiration, trender och upplevelser. Och en massa energi naturligtvis! Jag kommer att skriva om det lite längre fram men kika gärna in på vår Facebooksida och titta på bilderna som jag har lagt upp från resan.

Idag kommer Weekly inspiration från Fantastic Frank där varje lägenhet har sin egen vinterträdgård in mot gården. Jag gillar de väl utvalda väggfärgerna i rummen samt den härliga uteplatsen som verkligen får mig att längta till våren och sommaren!












Samtliga bilder lånade via Fantastic Frank. Adress: Textilgatan 25, Hammarby Sjöstad.  


Veckans Ordspråk:


Kreativa Kvadrat // Pinterest hittar du fler ordspråk och inspiration. 

Skaffa dig en riktigt bra vecka! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!