4 mars 2015

ALMI företagspartner - Kreativa Kvadrat i media

Mitt företag Kreativa Kvadrat AB firar 2 år denna veckan! Fantastiskt vad mycket som har hänt under dessa år! Roliga och intressanta projekt och uppdrag, och så många nya människor som jag har träffat. Jag är också väldigt stolt och tacksam för mina samarbetspartners och alla våra projekt tillsammans.

Du kan läsa mer om mig och Kreativa Kvadrat i magasinet Växande Företag från ALMI företagspartner, ladda ner hela tidningen här: http://np.netpublicator.com/netpublication/n26259611 på sidan 10-11 hittar du mig. Jag valde att bli intervjuad och fotad på restaurang N.E.O. på Södra Strandgatan 6 i Jönköping och kan tipsa om den härliga atmosfären med sjöutsikt och den goda maten.


Fotograf: Daniel Nilsson, Location: Restaurang N.E.O. 


Fotograf: Daniel Nilsson, Location: Restaurang N.E.O. 


Fotograf: Daniel Nilsson, Location: Restaurang N.E.O. 


Fotograf: Daniel Nilsson, Location: Restaurang N.E.O. 


På första sidan ser ni David Kiland och Andreas Karlsson som driver Netpublicator som sitter i samma lokaler som jag, på Magasinet här i stan. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!