5 april 2014

Sekelskifteslägenhet på Nordhemsgatan 45 A, via Stadshem

Lördagsinspirationen kommer även denna veckan från Stadshem. Hemtrevligt och snyggt med lite färg och liv på väggarna. Upp med fler tavlor i våra hem!



Härligt med liv och rörelse på väggarna och i en genomtänkt upphängning


Får inte alla plats på väggen, så ställ några lutandes på golvet, också ett sätt att inreda



Vad tycker du om att färgkoordinera böckerna i hyllorna? 


Förvaring är A och O för att få ett så funktionellt hem som möjligt och du sparar både tid och energi på att inte behöva leta efter olika saker. Det är ett av mina kommande projekt att sätta upp hyllor till alla mina pocketböcker och andra personliga saker i mitt vardagsrum. Nu är det färdigmålat och blev riktigt bra! Jag utmanade mig själv och valde tre olika färger. Mörkgrått, mustig grön och mustig blå/grön. Jo, det kommer bilder längre fram. 


Har du ont om garderober så är en klädställning ett alternativ. Denna hittar du på IKEA. Min dotter har en i sitt rum. 


Nu när vi har fått känna av vårsolen så längtar jag efter att få göra i ordning ute på altanen. Härligt!!

Samtliga bilder lånade via Stadshem och fler foton hittar du här

Ha en riktigt fin helg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!