7 februari 2014

Budapest - Veckans sidospår!

Hej, har du haft en bra vecka? Eftersom jag har varit i Budapest och jobbat denna veckan igen så kommer det en liten hälsning därifrån och som får bli veckans sidospår! Jag har fått flera frågor om jag kan tipsa om några trevliga och mysig ställen, det verkar vara en hel del som ska dit nu till våren. Självklart ska jag göra det, det kommer ett inlägg lite längre fram.




Ett foto från restaurangen Continental Hotel Budapest på Dohany utca 42-44, i centrala Budapest. 


I torsdagsmorse startade jag dagen med ett inspirerande möte på Solinfo café, tillsammans med Kata och Agnes och valde ut lampor, accessoarer och rekvisita till ett pågående inredningsprojekt. 

Ha en riktigt bra fredagskväll! Vem vet, vi kanske ses i Växjö ikväll på Jesus Christ Superstar med Ola Salo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!