15 februari 2014

Residence Magasin - Josefin Håågs lägenhet! 20 kvadrat

Vackra bilder från inredningsstylisten och stylingsassistenten Josefin Håågs fina lägenhet är med i senaste tidningen från Residence Magasin. Foto Kristofer Johnsson och samtliga bilder via 20kvadrat.residencemagazine.se . Kika in på Josefins blogg där hon samlar på saker som inspirerar henne, hennes senaste obsessions och passion för vackra saker och interiörer. Jag gillar hennes blogg och bilder men framförallt namnet! Kreativt! 





Det är trendigt med skärbrädor och de kommer stort i olika material, storlekar och former. Väl utvalda detaljer i köket som jag tycker är riktigt snyggt! 



Man ser många gråa väggar och miljöer just nu och jag har själv målat mitt vardagsrum i en mörkare grå. Kan jag rekommendera varmt. Det är dessutom grymt snyggt att även måla dörren i samma färg som här.


Fler bilder hittar du här. Hoppas du hittar inspiration och lite nya idéer för just ditt hem! Fortsatt fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!