8 januari 2014

Northern lighting, Annefrid Sjöman, SåInINorden. Fastighetsbyrån och "Praktikant-Lisa" - Veckans sidospår!

Hej! Hur har din dag varit? Jag har lite olika projekt på gång i vanlig ordning och det är just det som gör mitt jobb så otroligt roligt och inspirerande! Jag har varit på jakt efter diverse armaturer för ett pågående projekt och ett hittade ett par riktigt passande från bl.a. Northern Lighting. 



Acorne, design by Atle Tveit


Bell, design by Mark Braun


Illusion, design by Hareide Design


Evergreen, med en riktigt snygg upphängningsanordning. Design by Jens Praet & Vibeke Skar




Och här är något för den mer "ruffe". Plank,  design by Frida Ottemo Fröberg & Marie-Louise Gustafsson

Samtliga Bilder är lånade via Northern lighting


Det kom även några fler posters från konstnären och illustratören Annefrid Sjöman idag och här hittar du många fler fina konstverk som hon har skapat. 




Jag hämtade lite mer rekvisita inför kommande homestyling i butiken SåInINorden och besökte Fastighetsbyrån, där jag även hämtade en nyckel till bostaden som jag ska inreda i helgen. Det var kul att träffa några av gänget, jag känner mig alltid lika välkommen. Sist men inte minst sprang jag in i "Praktikant-Lisa", en fantastiskt duktig praktikant som jag hade förmånen att vara handledare för, för ett par år sedan. Vi bytte lite idéer i all hast och lär ses igen! Det var lite blandat från min dag, en bra sådan och jag hoppas du är nöjd med din?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!