19 december 2013

Veckans sidospår! Blått! Blåa nyanser och toner

Under all härlig julförberedelse så tänkte jag visa några inspirationsbilder som går i blåa toner. Dessa vackra bilder hittade jag på en av mina favoritbloggar 79 Ideas, som drivs av bloggerskan Radostina Boseva. Bilderna är tagna av fotografen Jeroen van der Spek och på Stillstars hittar du fler vackra bilder från honom och andra fotografer.




Härlig blå ton på väggen ovan, känns hur behaglig som helst. Passar kanske hemma hos dig?



Blåa toner tillsammans med grönt är en vacker kombination och det var färger som man såg flitigt på den senaste Formexmässan. Det är snart dags för nästa mässa nu i januari och jag kommer garanterat att åka dit. Vi kanske ses? Det känns nästan som att jag kan tänka mig lite blått inom en snar framtid, även om gråa toner och nyanser står allra högst upp på min lista när det gäller väggfärger. 

How does STILLSTARS work? The agency assumes the role of a guide and consultant in the creative jungle. Customers STILLSTARS can scan at a glance potential photographers in different regions. The portfolios are divided into clear categories, the webpage is easy to navigate. A very professional and practial tool, so. Moreover, crucial for me is the direct and personal customer service. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!