19 december 2013

Jul på EM! Stylade en julmiljö

Jag inredde och stylade en julmiljö på EM Home Interior till bl.a. hemsidan som även ligger ute som omslagsbild på deras facebooksida. Trevligt att se! Kolla in sidan här och du hittar säkert något fint till ditt hem. Min favoritljusstake är FAGER, hur fin som helst och finns i två olika höjder och färger.




Miljön håller på att skapas och är fotat med min Iphone. Lite skillnad på kvalitén som ni ser, men jag 
bjuder på den.



Jag stylade och inredde en röd och en grön miljö, med samma möbler som bas men förändrade lite av känslan med små enkla medel genom att byta ut några kuddar och andra små detaljer. För den som inte önskar en allt för traditionell och röd jul eller för den som vill minska ner på det röda efter nyår.





Fotat med min Iphone under pågående styling. Kvalitén är inte den bästa, men jag bjuder även på denna.




Fager ljusstake i två olika höjder, 149.- och 219.- på EM.

Bilder lånade via EMs hem- och facebooksida




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!