9 augusti 2013

Happy friday! Inredningsdetaljer i guld, mässing och kopppar

Hej fredag! Tänker sätta lite "guldkant" på vardagen genom att visa några vackra foton och ting med guld, mässing och koppardetaljer nu när det är fredag. Tom Dixon lampan förgyller inte bara fredagen utan alla dagar i veckan enligt mig. Den är min favorit. Bild 1-7 via Mia Linnmans fina blogg Solid frog och sista fotot är från mitt hem och fina lampan som jag fyndade på loppis i våras.







Foto: Mokkasin. Underbara! 


Källa: Yatzer. Foto: Birgita Wolfgang Drejer/Sister Agency






Källa: daydreamer. Vilken grym kamera! 


Min fina taklampa ovanför sidebordet, ett loppisfynd för 40 kronor! 
Foto: Åsa Andreasson Kreativa Kvadrat 

Önskar dig en riktigt härlig fredag!

Följ mig gärna på Instagram Kreativa Kvadrat




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!