25 juli 2013

Svensk sommar när den är som bäst! "Tack för kaffet - någonstans i Sverige!

Hej! Har du en bra sommar? Jag har haft en underbar sommar och semester och började jobba i går.
Jag har spenderat ljuvliga dagar i sommarstugan i Halmstad efter Spanienresan och nu är jag hemma i Jönköping igen.

Det har blivit många sköna sommarkvällar och koppar kaffe i fina trädgårdar och caféer hos vänner och bekanta och det är fantastiskt hur många vackra och fina kaffekoppar som finns i skåpen, både i hemmet och i sommarstugorna. Jag hoppas att det blir några till, för än är inte sommaren slut på länge....



Växjö - Tack för kaffet!


Halmstad - Tack för kaffet Sanna! 


Jönköping - Tack för kaffet Anna! 


Norjeboke - Tack för kaffet Petra! 



Kärradal - Tack för kaffet P-A!


Vadstena - Tack för kaffet! 


Kärradal - Favorit i repris - underbar!

Och så har det naturligtvis varit många koppar kaffe på stranden i Halmstad. 


"Sista kvällen på stranden". Semesterdagarna är slut men inte sommaren, på långa vägar....

Samtliga foton Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat

Följ mig gärna på Instagram 

Fortsatt skön sommar!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!