8 juni 2013

Inspirerande lägenhet! Lördagsinspiration!

Fantastic Frank bjuder på flera vackra och inspirerande bostäder även denna veckan och detta är min favorit. En minimalistisk 2:a på Torsgatan i Vasastan med hög trendfaktor. Jag tycker det är riktigt snyggt med den gråa färgen både på väggar och dörrar i vardagsrummet. Mattan bryter av och ger rummet en annan karaktär och serveringsvagnen är en underbar inredningsdetalj. Jag är svag för serveringsvagnar som du kanske vet.








Samtliga bilder lånade av Fantastic Frank och fler hittar du här.

Önskar dig en riktigt fin dag och hoppas vi ses här snart igen! Jag tror att jag kommer att åka och köpa en prinsesstårta idag och servera till eftermiddagskaffet och titta en stund på Madeleines bröllop. Vi lär inte bli ensamma om att äta prinsesstårta idag...

Du vet väl om att det bara är att googla Kreativa Kvadrat så hittar du till min blogg på ett enkelt sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!