24 maj 2013

Fikadags på Linodlarvägen i Växjö!

En nära släkting somnade in i veckan så jag har varit i Växjö ett par dagar och kramat om de närmaste. Det har blivit några koppar kaffe de senaste dagarna och innan jag körde hem idag så bjöds det på fika och en god kopp kaffe i favoritmuggarna som Ellen köpte hem från Frankrike (och i favoritutemöblerna IKEA PS VÅGÖ). Kaffet smakar så himla gott i dessa muggar och snygga är de också! Skålarna är också köpta i Frankrike och jag hoppas att jag hittar något liknande nu när jag snart åker till Spanien. Vi passade även på att flytta runt lite kuddar i vanlig ordning när jag var där!



Foto: Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat

Ta hand om dina nära och kära och jag hoppas du får en riktigt fin helg!

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!