31 maj 2013

Fantastic Frank länkar till min blogg Kreativa Kvadrat! Härligt!

Fantastic Frank Fastighetsmäkleri, är en mäklarfirma i Stockholm med inriktning mot karaktärsfulla hem, där jag ständigt finner massor av inspiration, vackra bostäder och detaljer som jag gärna delar med mig av här i min blogg. Jag upptäckte till min glädje att Fantastic Frank länkar till min blogg just nu! (Buzz om bostaden - Kreativa Kvadrat) Vad kul! Jag blev jätteglad så klart och tackar och bugar så här bjuder jag på några bilder till via Fantastic Frank Pinterest. Du hittar många fler underbara bilder här.









Jo tack! Den är ju grym!!

Hur ser din helg ut? Har du några planer? Själv så har jag en fantastisk tjejhelg att se fram emot! Jag lämnar Jönköping redan idag vid lunchtid och kommer både uppleva "storstadspulsen" i Malmö i kväll samt lugnet i en sommarstuga lördag och söndag, med förhoppningsvis både sol, bad och ett glas gott rosévin. Ska se till att tanka riktigt mycket energi, det brukar vi alltid göra. 

Önskar dig en riktigt fin fredag!

Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!