23 december 2012

Veckans Tänkvärda - Ordspråk v 51

Idag kommer jag att vara lite personlig. Nu när julen står för dörren så är vi många som tänker extra mycket på våra nära och kära som inte längre finns hos oss. Det är min första jul utan mamma och det var oerhört känslosamt att komma "hem" och inte mötas av mammas glada leende och varma kram i dörren. Jag trodde nog att vi två skulle ha all tid i världen och inte att det skulle gå så oerhört fort. Mamma - Jag tänder ett ljus för dig i kväll.

Via Pinterest Kreativa Kvadrat



Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet och Bridge over troubled water är en av mina favoritlåtar. Vacker! Hälsningar Kristina i Växjö

    SvaraRadera
  2. Hej Kristina, tack för ditt inlägg och jag håller med dig angående låten. Otroligt vacker! /Åsa

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en kommentar!